sobota, 18 grudnia 2010

trzydzieśći pięć --> duża dawka opisów ! ;p

` sny o jutrze, których nigdy nie ukradną...



' Bo Ty jesteś jak ogień w ciemności  <3 '


Nigdy nie płakała. Za bardzo cierpiała, żeby płakać... Wiesz, serce może pęknąć, ale i tak bije dalej.


Cisza krzyczy szeptem, którego nikt nie umie słyszeć.
"Pytasz co u mnie? trochę się pozmieniało.
Swoje rozjebane życie powoli układam w całość."

Ludzie są odważni dopóki ktoś nie postawi ich twarzą w twarz z realiami życia.




` . Myślenie Boli, ale m0żna się przyzwyczaić xD` Obudziłam się o 3 nad ranem. Przytuliłam mocno powietrze i rozpłakałam się bez powodu.
Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne.




nikt na tym świecie nie ma takiego seksownego głosu jak ja , gdy mówię : spierdalaj
Egoistycznie wy***ane na wszystko.
`Pełna optymizmu ! I w dupie mam to co jest nie cacy! X D
nigdy więcej nie słuchaj innych, pamiętaj najważniejsze to to co ty czujesz..
Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartę i zaczynać na nowo.




60 sekund smutku odbiera ci 1 minute szczęścia.

mleko wykipiało, delicje nie są już słodkie. Do cholery, wróć!


bo ja jestem zajebista , to sprawa jest oczywista :D !
'Ze złowieszczym uśmiechem ukradła mi ciebie ta wredna złodziejka.'
ona ma ten rodzaj spojrzenia, który przełamuje grawitację

Przyprawy ? Na chuja przyprawy, skoro życie pieprzy się samo !


mieć kawałek szczęścia tylko dla siebie. : )



i nagle skończy się, to wszystko w co wierzysz, co kochasz.
zasypie śnieg.  ;((


Mam chore jazdyy na Twoim punkcie! :)

Łatwo powiedzieć, że świat jest zły, ale niestety, świat budują ludzie.
Pamiętamy tamte chwile jak przemijały mile.



Sama jestem sobie panem, nikt nie mówi mi co czarne, a co białe.

To zabawne. Lepiej nie pokazywać ludziom, że na czymś nam zależy. Pokazując, że mamy to gdzieś, momentalnie mamy większe szanse na osiągnięcie tego.
  Hardcore? Hardcore to jest w mojej głowie, a nie na boisku!Pierwiastek z "wkrótce" to "nigdy"

Pożycz mi oczy, moje nie widzą już nic
Pożycz mi nogi, moje nie mają siły dalej iść
Pożycz mi serce, moje wciąż bije, ale to kamień


Mądry człowiek nie obraża się, tylko od razu zaczyna planować zemstę. ;p


Możesz powiedzieć o mnie że jestem szmatą. Nie odwdzięczę Ci się tym samym. Uśmiechnę się tylko ironicznie i zapytam co w związku z tym ?

Dziękuję za wspólnie spędzony czas. Nawet jeśli to był tylko sen.
__________________________________________
______
ELO !
Wymyśliłam żeby robić 1-2 razy w tygodniu takie bonusy < 33 może być ?
Ehh .. byłoby więcej tych opisów ale się śpieszę ;/ Może jutro jeszcze dodam taki bonusik ;p
Ale zobaczy się jutro czy będe miła czas ..
Narq ! ;- ****.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz