wtorek, 19 lipca 2011

Goodbye my lover ◕‿◕

ρσωιє∂z, żє кσ¢нαѕz <3



‘ też kiedyś spierdolę Ci życie , Kochanie .
.................................................................................................................

' 3 zasada dynamiki Newtona : Jeżeli ciało A odziałuje na ciało B , to ciało C się nie wpierdala .
.................................................................................................................
` Wiesz . . Bardzo mi przypominasz mojego przyszłego chłopaka .
.................................................................................................................
przytulanie - najlepsza forma dziękowania za obecność ♥
.................................................................................................

nigdy , przenigdy nie chwal się ludziom , że masz dobry dzień .. zrobią wszystko żeby to zmienić .

Pierwsze : " Nie okazuj uczuć " ,
Drugie : " Nie myśl o nim " ,
Trzecie : " Nie czekaj na niego " ,

Czwarte : " Nie zaczynaj rozmowy " ,

Piąte : " Nie wierz mu " ,
Szóste : " Nie chodź za nim " ,
Siódme : " Nie wysyłaj sms-ów " ,
Ósme : " Nie dzwoń " ,
Dziewiąte : " Nie wspominaj " ,
Dziesiąte : " Nie kochaj " .

' Moje serduszko , toczyło się drogą . . Ty je podniosłeś , zostało z Tobą '

chłopak staje się mężczyzną , gdy przestaje patrzeć w dekolt , a zaczyna patrzeć w oczy ^^

Gdy w przyjaźni jedynym co was różni jest płeć - bądźcie czujni, bo miłość już was obserwuje. ♥

' A czasem mając w opisie na gadu 'spacer z miłością mojego życia' - nie mam na myśli Jego , tylko słuchawki i rap . ;D

` Wiesz co Nas różni , Mała .? To , że ja wchodzę do klubu pokazując twarz , Ty pokazując dupę .! ;p

-------------------------------------------------> TOUCH MY BODY

:*


' Kiedyś niewątpliwie zmądrzeję ... Ale jeszcze nie pora na takie wybryki . ; )

Byłam na imprezie. była tam też typiara której nie znoszę. podeszłam do niej z drinkiem stukając o jej browar i mówiąc 'zdrowie pustych szmat, nie? ' nie załapała .


` Lubię jarać sie gwiazdką przy dwukropku , którą dostaję od Ciebie .! :*

Nie zostawiaj tego, którego kochasz dla tego, który Ci się podoba, Bo ten, który Ci się podoba zostawi Cię dla tej, którą kocha.

I znowu rodzi się ta potrzeba bycia z kimś, bo samemu nie daję się rady. ! ;DD

-Kochasz Go? -Nie, to co do Niego czuję to tylko złudna sugestia irracjonalnie jednostronnej miłości..


-dlaczego za mną idziesz? -chciałem powiedzieć Ci, że Cię kocham. -widocznie nie poznałeś jeszcze mojej przyjaciółki. -jakiej przyjaciółki? -jest ode mnie ładniejsza i mądrzejsza, stoi za Tobą. -ale tu nikogo nie ma. -widzisz, gdybyś mnie kochał nigdy byś się nie odwrócił…

♫♫♫ <3

Chcę ci powiedzieć, że jesteś chyba jedyną osobą, która kiedykolwiek aż w takim stopniu mi zaimponowała. Że czasami zupełnie cię nie rozumiem i właśnie to budzi we mnie ciekawość świata. Że tak cholernie, przeogromnie mi na tobie zależy.♥

___________________________________________________

SŁOWEM BĘDĘ !!
___________________________________________

εїз

2 komentarze:

  1. podoba mi się ;D
    oj będę tu często ;D
    no i zapraszam również do mnie ;)
    - opowiadania - ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://life-like-on-the-catwalk.blogspot.com/ - zapraszam. :*
    moda,filmy,muzyka. ;D

    OdpowiedzUsuń