piątek, 30 września 2011

Mam pomysła :p

Dziś piszę tak szybciutko .. (brak czasu ;/) Mam pomysł ;) Jako ,że ja nie mam jak pisac notek /z drugą autorką nie wiem co jest , że nie pisze/ .. chcę ogłosic konkurs ! Jeśli jest ktoś zainteresowany pisaniem na TYM blogu .. wystarczy, że wyśle mi na e-mail-em próbną notkę ( notka ma byc napisana w jakimś programie i wysłana w załączniku .. wiecie o co kaman ;p) . 07.10.2011 wybiore jedną albo dwie ( to zależy ile osób się zglosi ) osoby które dostaną ode mnie zaproszenie do blogowania .
Mam nadzieję że ktoś się zgłosi :]

notki wysyłac na ten e-mail ->   uleczka12345@o2.pl

To tyle .. Pa ;*

UWAGA ! Sprawdzajcie e-mail ! Zaproszenie zostało wysłane do kogoś  z was :)

5 komentarzy:

  1. postaram sie coś wysłac :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł ; )
    ale szkoda że nie będziesz dodawać. ; ( ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja bede dodawac notki tyle że co jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jest jeszcze możliwość bycia drugą autorką tego bloga. ? =)

    OdpowiedzUsuń