niedziela, 12 lutego 2012

kiedyś znajdziemy to, czego wciąż nam brak .!

Weź oddech. Już tak nie daleko do drzwi. Chwyć klamkę, pociągnij ją w swoją stronę i zacznij nowy rozdział w swoim życiu.





To taki stan, gdzie byle tekst zmusza do płaczu.





Zaufanie to świadomość, że ktoś może cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i stuprocentowa pewność, że tego nie zrobi.





uśmiechnij się . niech inni zastanawiają się, co kombinujesz .! ;))





nadzieja umierała ci na rękach ...





spróbuj raz wyolbrzymić szczęście zamiast problemu. ;P





czasomi trudno jest sobie uświadomić, jak bardzo w dupie mają nas ludzie, na których tak cholernie nam zależy.





`to możliwość spełnienia marzeń sprawia że życie jest tak fascynujące .!






w poszukiwaniu ósmego koloru tęczy .! :]





żyjemy w czasie teraźniejszym skomplikowanym ;d





przyzwyczaiłaś się do niego na własną odpowiedzialność .!





'każde miejsce jest wyjątkowe' ♥





najlepsze pomysły rodzą się zawsze w najmniej oczekiwanym momencie . :)





Ona nie umiała kochać go tak bardzo jak od dawna już sobie planowała.





w XXI wieku nie ma miłości. mamy tylko kasę, seks i alkohol. nie potrzebujemy miłości.






Załóż słuchawki i wyluzuj, nie Ty jedna straciłaś to na czym Ci zależało.






miłość ? chiński wyrób o nietrwałej jakości .





Chciałabym, żeby wszystko było takie idealne. Żeby rano budził mnie zapach Naszej ulubionej kawy, żebym mogła robić Ci śniadanie do łóżka.





Ubrałam najpiękniejszą sukienkę.. Umalowałam oczy.. Nie przyszedłeś..






Poszłam zaszaleć. Przecież i tak skończę w piekle.






a gdy zobaczysz spadającą gwiazdę zażyczysz sobie naszego wspólnego szczęścia?






Do końca życia będę pamiętać to, o czym Ty zapomniałeś w ramionach innej..





Zaczaruj moje serce.. Zostaw mnie bez tchu raz jeszcze..





W nielegalnych związkach nie ma miejsca na prawdę.





Ta druga ukradła moją dawkę szczęścia.






Tej nocy wróciłam do domu z Twoim smakiem na ustach i Twoim zapachem na dłoniach..





Proszę, szepnij mi do ucha, że jestem tą, na którą czekałeś.






a czy fakt, że siedzę ze łzami w oczach, modląc się o wiadomość od Ciebie byłby w stanie coś zmienić?





Przesiąknięta nadzieją, naiwna małolata.. Spotkała fałszywą miłość i myślała, że przetrwa lata..






Po jakim czasie zapomina się zapach kogoś, na kim bardzo nam zależy..?






zbyt często mamy największe pretensje do tych, których najbardziej kochamy.






Tęsknota, do której nigdy się nie przyznam..






każda dziewczyna ma taki moment, gdy chciałaby być taką zimną suką, bez uczuć, ale zwyczajnie nie potrafi, bo ma kurwa za dobre serce.





Kobieta nie całuje się z facetem, do którego nic nie czuje..

3 komentarze:

  1. szkoda, że większość opisów jest na bestach ; c a super jest ten: miłość? chiński wyrób nietrwałej jakości, hehe : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ... Fajne te opisy:D wykorzystam ;P :))

    OdpowiedzUsuń