sobota, 19 marca 2011

czterdzieści pięć.




Cześć idioto. Kocham Cię.;**

Chcę umrzeć skacząć z dachu krzycząc ' zajebiście '

spróbuj zrozumieć faceta. życzę powodzenia.


Mówią: "jesteś za wulgarna" a z nich towar na anioła też kurewsko marny.


kocham to , jak w środku naszego pocałunku , czuję jak się uśmiechasz . ;-*


Radziłabym ci zapamiętać, że na mnie się nie krzyczy ! I te głupie buziaczki w opisach, które mają wywołać we mnie zazdrość. Wiesz, co u mnie wywołują? Napad niekontrolowanego śmiechu!


powiedz koniec i uwolnij się od smutków . ♥


Muzyka. Jedyny ogólnodostępny balsam leczący złamane serca, smutek i depresję.




- daj kawałek
- czego? 
- siebie, Głuptasku.


nie palę . Nałogowo żuję gumę balonową . Nie piję, ale uwielbiam colę light . Nie przeklinam , ale uwielbiam , mówić slangiem . Nie noszę szpilek , ale kocham trampki . Nie jestem dz*wką, ale potrafię kochać .


Co ranek wstaję, siadam na brzegu łózka patrze w ścianę, naprzeciwko i mówię do siebie - ogarnij się, on nie jest tego wart.


gaszę Cię jak peta , i jesteśmy kwita .


po raz kolejny powtarzam..życie to nie jest zabawa


Polski alfabet zawiera 32 litery, słownik języka polskiego miliony haseł, a mi na usta ciśnie się najczęściej tylko 'kurwa'.




ogarnij się dziewczynko , bo już połowa chłopaków wie jaki kolor majtek miałaś dziś na sobie .


kupiłabym płytę GrubSona ale zbieram na cukier. ;p


zatem nic tu po nas, piona.



to teatr. więc graj, udawaj, kłam.




Kocham moje łóżko, a ono kocha mnie. Niestety budzik nie potrafi tego zaakceptować. ;p


ręki do ręki godność sprzedana jak towar


chciałabym odejść natychmiast albo najlepiej jeszcze wczoraj






zyjesz, coś psujesz, żyjesz dalej.



zatrzymaj w gardle słowo które może kogoś dotknąć.

-Powiedz coś słodkiego.

-Czekolada xd ;**




Zrób komuś nadzieje,poczym powiedz mu `spierdalaj ` ! ;]

obiecał - "Ja cię nie skrzywdzę" - odparła "To tylko kwestia czasu"...



Niebieskim długopisem maluję różowe serce. Nierealne?! Jak My..



Ałł.! A to za co.?!\

- To bez znaczenia, to już przeszłość...

- Ale boli nadal.!

- Ooo tak...przeszłość często boli.



"Liczą się tylko ci przyjaciele, do których możesz zadzwonić o czwartej nad ranem."

- nawet puźniej ;pp



Oni są tu winni, ja płakać nie będę ..


Czy ten pan tej pani idealnie zycie schrzani ?


Lepszy niż Paryż i gorąca czekolada .


-Chcę wiedzieć w końcu na czym stoję !

-Yyy na ziemi..? ; D


- Grunt to nie dać po sobie poznać , że rozpierdala nas od środka .

- Nie , grunt to ziemia .



Nawet 2012 ,Paranormal Activity ,Strzelanina,Bombardowanie czy zawalenie klasy nie jest straszniejsze od 7 nieodebranych sygnałów od mamy. ;D


napisała sms`a do Pana Boga : Mistrzu, spraw bym w Jego oczach była najpiękniejsza do końca świata, dobrze? odpisz.




Chciałabym iść do sklepu , wydać 1.30 zł na tymbarka , usiąść spokojnie na chodniku , otworzyć kapsel i przeczytać 'On Cię Kocha'.



-a co , jeśli Cię kiedyś zostawię . ? 

-to Ci tak wpierdolę , że już żadnej nie dotkniesz.. ;D


mamo! nie jestem uzależniona od komputera, tylko od osoby, z którą piszę!


- Wiesz co lubię najbardziej ? 

- No ?

- Leżeć na łóżku z słuchawkami w uszach i patrzeć w sufit.

- Czemu akurat to ?

- Bo kiedyś jak to robiłam, on zawsze pisał..


 

 

' Wolna ' to może być dziwka w poniedziałek . Ty ewentualnie możesz być ' sama ' . ;D


dnia 32.13 o godzinie 25:61:61 przyjdę do Ciebie i powiem , że Cię nie kocham .

szeroko pojęty mamtowdupizm.


Rozczochrane mysli, odklejone paznokcie, połamane włosy ..


ej, niunia, majtki w misie wychodzą Ci spod spódniczki.



- Jak tam samopoczucie? 

- Moje? 

- Nie kurwa, tego obok! 

- Aaa, grzejnik się dobrze czuje i dziękuje za troskę. xd


- Uczysz się? 

- Nie, opracowuję plan masowej zagłady ludzkości, przy użyciu supernowoczesnego wirusa. 

- Co?

- Tak uczę się.


Jeśli zapytasz co u mnie, odpowiem, że wszystko w porządku . nie moja wina, że nie umiesz odczytać ironii z oczu.


- co do mnie czujesz.?

-coś pomiędzy kocham , a wypierdalaj..

- a więc przyjaźń.? 

-a więc żegnam.


Tak długo szukałam słów, aby wyrazić ten stan, kocham Cię tak, że ja pierdolę, kurwa i chuj! ;DD


nie jakaś suka ? całkiem spox ta niunia, wiesz..




zaczęło lać. niebo zaczęło niesamowicie zanosić się deszczem. właśnie, wtedy ściągnął swoją bluzę. niezdarnie ją, jej założył, nie słuchając sprzeciwów z jej strony. wziął ją na ręce, tak jak przenosi się pannę młodą przez próg. zaniósł ją pod zadaszenie, jednego z budynków. - Ty, tylko sobie mała nie schlebiaj. po prostu Twoich trampek, było mi szkoda. - powiedział, udając powagę. oboje wybuchli śmiechem. on delikatnie się nachylił. ona cała podekscytowana zamknęła oczy i zaczęła się przygotowywać do pocałunku. - to należy do mnie. - powiedział z uśmiechem, ściągając z niej bluzę. - a to do mnie. - powiedziała, całując go namiętnie.


chciałabym mieć tą silną wolę i siedzieć przy książkach tak długo, jak siedzę przy komputerze. ;D


Mała marzycielko , nie zapominaj o życiu!


Jeśli być już złą dziewczynką, to naprawdę złą. ;>


Bo jutro to o całą wieczność za późno..


nie jestem tabliczką czekolady. nie każdemu muszę smakować. ;p



Będę jak koszulka odwrócona na lewą stronę. Będę przeciw, na opak i dwa kroki od piekła. Bo mogę. Bo taki jest urok wolności .


mam wielką ochotę napisać Ci w komentarzu na nk '' Stu lat cierpienia pierdolony egoisto! '', ale rozsądek nie pozwala




- ja go chyba kocham..tylko mu nie mów.. 

- on to na pewno wie i sie ucieszy

- skąd wiesz?

- bo stoi za Toba i sie uśmiecha



facet XXI wieku ? robot, do którego pakiet uczuć dokupujesz sms-em za 2,44 zł.


Chcę doczekać dnia, gdy moja córka siądzie cała zapłakana i zapyta mnie: mamo, też ktoś Ci kiedyś złamał serce? I ja wtedy z uśmiechem, opowiem o Tobie, a ona się rozchmurzy i powie: to u mnie nie jest aż tak źle...


Szczęśliwa dziewczyna zryta na bani ... to ja ! ;D


jak to powiedziała moja ciocia ' chłopaki teraz myślą chujem , a nie głową ' . przyznam jej rację. ;D


Zaufanie to jedno a stuprocentowa pewność to całkiem co innego


przytulanie - najlepsza forma dziękowania za obecność


Zanim zasne wciąż walcze z porytymi myślami. ..


to jest własny styl - kumasz to raczej, albo chuj Ci w ryj ; D




siedział z kumplami na przystanku . ja akurat przechodziłam obok . chciałam już być w domu . przyśpieszyłam kroku . wtedy On zaczął biec w moim kierunku . udawałam , że go nie widzę . złapał mnie za ramiona i zaczął coś mówić . nie słuchałam Go . po prostu przytuliłam się do Niego , a później przybliżyłam moje usta do Jego . zaczęliśmy się całować . a Jego kumple ? zaczęli gwizdać i klaskać ! śmiałam się jak głupia , ale jednak wtulona w Niego


pewnego razu zapytałam 4 latka ' co trzeba robić, by być w życiu szczęśliwym? ' a on bez namysłu odpowiedział : ' przytulać się.



Z a k o c h a n i e : Przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki, lub skonsultuj się z rozumem, gdyż każda miłość niewłaściwie wybrana zagraża twojemu życiu lub zdrowiu



__________________________________
Komentowac !

Moje moblo.pl :)


Zbieram zamówienia na opisy ! Pisac w komentarzach !




1 komentarz:

  1. świetnie !
    zapraszam na :http://style-for-today.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń