sobota, 15 stycznia 2011

czterdzieści .


Bańki mydlane puszczać bez końca i myśleć że jesteś w środku...

Tak dużo chwil, by wszystkie zapamiętać...

'Usilnie poszukując szczęścia, sami sobie rozpierdalamy życie...

Jeżeli się do Ciebie uśmiechnę, to przytulisz mnie - tak mocno.?

` Najgorszy widok w życiu to widzieć jak wszystkie Twoje plany i marzenia odchodzą .. `

Musisz mi obiecać, że nigdy się nie poddasz choćby wygasła wszelka nadzieja..

Chciałabym powrócić do czasów gdy moim jedynym makijażem był owocowy błyszczyk,

`Chcę znów uwierzyć, że warto walczyć o jutro, że warto jeszcze żyć...`

Mną się nie pobawisz bo nie jestem Barbie lalką, nie jestem pustą plastikową panną .

Ja potrafię ranić i sprawić, że się spalisz ! ...

Egoistka od urodzenia, realistka z przyzwyczajenia ;x

Pewnie myślisz, że sobie radzę? W końcu cały czas się uśmiecham...jestem miła...Wydaje Ci się to takie prawdziwe? To dobrze...to znaczy, że potrafię kłamać.

.rozum jest wzrokiem duszy.!

Jeszcze nie raz spieprzymy to na czym nam na prawdę zależy.

nie mam już na Ciebie ochoty, na miłość w sumie też nie.

- Kim jesteś . ? - Architektem twoich snów. Projektantem uśmiechu . Wynalazcą szczęścia .
Ja żyję w innym świecie, Nie dostępnym dla ciebie


# . kredką słońca, gdzieś na murze . . piszę swój pamiętnik ;* <3 ♥

I am starring at the clock
I take them flower petals off
And then I watch them drop
Gapię się na zegar
Zrywam płatki kwiatów
I patrzę, jak upadają na ziemię

Gdybym mogła to bym zniknęła... odeszła i nigdy nie wróciła.

Powiewają na wietrze kartki z kalendarza, zegar zaszedł za daleko by cokolwiek już wymazać...


Gdybym mogła cofnąć czas pewnych spraw bym uniknęła - ale teraz już za późno

Doceniasz kiedy tracisz, stracisz jeśli nie docenisz..;(;(

..od tamtego dnia zaczęła bać się szczęścia. Nie troszeczkę, nie odrobinkę. Panicznie bała się tego przenikającego do wnętrza uczucia.

..i przychodzi czasem taki moment, że po prostu odpuszczasz...

`za dużo wypiłam smutku, za mało naćpałam się szczęścia

Kiedy kolory mieszają się z szarością...

Upić się szczęściem, by nie płakać więcej...

Wyjechać stąd daleko! Nie mieć problemów..żyć z dnia na dzień. Nie myśleć po co i czemu.

…na zakurzonych półkach rysować uśmiechnięte buźki.

Czas nie leczy ran, tylko przyzwyczaja do bólu..

Bo to nie jest tak, że robisz "pstryk" i masz co chcesz... `

Słabi nigdy nie wybaczają, jest to przywilej silnych.

Bo czasami trzeba żyć chwilą i nie zastanawiać się, co będzie i było.

"Nie zapominając o przeszłości żyjmy teraźniejszością..."

..bo w oczach tkwi siła duszy..."

- odejdź z tą całą miłością ! jak będę chciała pocierpieć, to sobie po rozżarzonym węglu pochodzę, rozumiesz...!?

Bo są takie dni, kiedy uśmiechasz się nawet do herbaty!

Już jestem niepotrzebna... odejdę gdzieś daleko, żeby nie przeszkadzać...: ((

"Rysując Serca Na Kartce Myślała O Nim..."

.a do gwiazd za daleko stąd..." ^^ <33

`Ma spojrzenie warte grzechu i najsłodsze usta świata. <3

Była sobie kiedyś
Dziewczynka, która wierzyła
W bajki o wróżkach,
Które opowiadała jej mama


Wierzyła w miłość
Miała nadzieje,
Że kiedyś to osiągnie
Spełniając swoje marzenie

Dziewczynka urosła,
Ale nadal wierzy we wróżki
I obejmując swoją poduszkę
Śni obudzona

Ze swoim księciem z bajki
Na białym koniu
Myśli o tym jaka by była,
Gdyby to wszystko zmieniła
Wystarczy jedno słowo,

Aby szcześliwym być,
Wystarczy jeden uśmiech,
Aby mieć dla kogo żyć,
Wystarczy jeden dotyk,
By serce z sercem spleść,
Wystarczy miłość złota,
By życiu nadać sens.!

_____________________________________________________

Pytać ! o wszystko ..;p

formspring.me


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz