niedziela, 2 stycznia 2011

trzydzieści siedem .




Reggae daje mi wiarę,daje nadzieje,dzięki niemu się śmieje.'


Jak masz biec to stój. Jak masz stać to siedź. Jak masz siedzieć to leż. Jak masz leżeć to śpij i leeć.
ja i ja- rozczochrany łeb
moja krew jak wino, moje ciało jest jak chleb.! :**

Nasze smutki są radościami naszych wrogów.


Lepiej kochać i stracić,niż nie kochać nigdy.


Miłość-ze wszystkich chorób jeszcze najzdrowsza.
Pewne rzeczy nie dają o sobie zapomnieć. I choć teraz jest dobrze,kto wie kiedy obudzę się z krzykiem w nocy.




Nie bój się dużego kroku! Dwoma małymi nie przeskoczysz przepaści.




Są takie piosenki przy których zatykasz uszy i zdjęcia dla których zamykasz oczy. Są też zapachy, których wolisz nie pamiętać oraz usta, dla których zrezygnowałabyś ze świata.


Każdy dzień rodzi nowe parajone...

Każdą porażkę obracam w sukces
Każdą porażkę odwracam w triumf
Nikt nie da rady zająć Twojego miejsca.!!!

stać. ! kontrola słodkości. ! zaraz cię pocałuję by sprawdzić ... jakiej jesteś jakości. ! :***

kochamy, tracimy, pragniemy, żałujemy, wracamy, tęsknimy,zakochujemy, nienawidzimy, lubimy, przyzwyczajamy, spożywamy, spóźniamy, piszemy, gramy, myślimy, umieramy, nadużywamy, palimy, pijemy, uzależniamy, upajamy, radujemy, smucimy, śmiejemy, płaczemy, rozpaczamy, uczymy, śpiewamy, myjemy, biegamy, jeździmy, tańczymy, mokniemy, opalamy, znosimy niewygody, zarabiamy, bankrutujemy, machamy, dotykamy, przytulamy, całujemy, krzywdzimy, naprawiamy, niszczymy, nucimy, gotujemy, znęcamy, rozmawiamy, krzyczymy, smsujemy, dzwonimy, wylegujemy się, śpimy, kradniemy, oddajemy, nie zgadzamy, sprzeciwiamy, dyskutujemy, śnimy, przebywamy, wychodzimy, zamykamy, znikamy.
to tyle.





Mężczyźni są jak plemniki - jeden na milion staje się człowiekiem.



to, że w moim zdaniu nie ma emotki, nie znaczy że już nic nie czuję.




Ja nie jestem jakims pierdolonym dodadkiem jak cytryna do herbaty!



chce być Twoim postanowieniem noworocznym , wiesz?

 Teoretycznie wierzę, praktycznie wszystko zależy od Ciebie.




 To są te usta, których kształt kocham, gdy się śmieją.






Życzę Panu dużo szczęścia i miłości, a poza tym rozumu i tego, żeby się Pan w końcu nauczył, że dziewczyny to nie zabawki.
Idealny Facet dla Ciebie :--------------CENZURA------------------- . Kurwa Idealny Ty!

tu właśnie chodzi o to, by mieć wokół tych, co są cenniejsi niż złoto.

a teraz wyłączę telefon, gadu-gadu, enka, fejsa i przestanę istnieć.

Prawdziwy przyjaciel, to nie taki, który powie: będzie dobrze. Tylko taki, który zrobi wszystko, by tak było.

 Zrozumiałam, że życie nie będzie czekać, aż stanę na nogi.



- ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie. - napisz mi jego adres na kartce, ja pójdę poszukać dobrej siekiery. :D
to taka mała dziewczynka kochająca bardzo mocno .



                                                 - co rysujesz?
                                       - ale gdzie?
                                       - no, na niebie.
                                       - serce.  a po co? 
                                      - żeby Ci je oddać... : *





Zawsze się smuciła ,a tak naprawdę trzymała szczęście w kieszeni .


- spójrz na nią.. na jej podkrążone oczy, nieobecny ciągle szukający czegoś w tłumie wzrok i drzące rece..
-widzę i co?
-nic, podobno zastanawiałaś się jak wygląda miłość..

-Co się dzieje z człowiekiem, gdy pęka mu serce?
-Nic, zupełnie nic. Przecież żyje, pije herbatę, bierze prysznic, czyta książki, z tym, że każda z tych czynności nie ma najmniejszego sensu, rozumiesz??
-Tak... 

                      -wstawać jagódki!
                      -spier.dalaj !  ;D




Po co gryźć można ssać............. Cukierki?   o.O



 -Chciałbym do Ciebie zadzwonić. Jaki jest Twój numer telefonu?
- Jest w książce telefonicznej.
- Ale nie znam Twojego nazwiska.
- Też jest w książce telefonicznej.  ;D




Ł o b u z i e   w s a d z ę   C i   j ę z y k      b u z i e   ;DD









                                     Tańcze do Twoich słów.







Zapominam chwilami, że uciekam gdzieś myślami.






mała , pierd_olnięta i zawsze uśmiechnięta   ;D



Żeby być kimś .. trzeba to sobie wypracować.


`Dbaj o przyjaciela tak, jak o własnego brata.



wyglądasz przerażająco - powiedziała do swojego odbicia




ja - zgaszona, zimny lód, bez uczuć i słów


- ..będziesz moja i tylko moja?
                - Twoja, tylko Twoja, na zawsze Twoja.
 







- mam coś dla Ciebie.
- co takiego?
- dwa słowa.
- w życiu nie dostałam tak drogiego prezentu. <3

 



                                                           a mogłabym nawet uwierzyć.


Przyjaciel to ktoś, kto płacze razem z tobą i idzie tą sama drogą.   ;)))








- ale on mówił mi takie słodkie rzeczy..
- i Ty w to kur.wa wierzysz.?
- przez tę jedną noc wierzyłam.







Może kiedyś z ciebie po prostu wyrosnę.Bo cholera nie znam innego sposobu.




Tak wysoko wejść
jeszcze niżej spaść.



- hej co robisz ?
                               - ceruje serce .




"Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać."






                   - Ty to masz coś z głową !
                   - a Ty z dupą .    ;DDDD




I'm a sexual animal, eatin' you like a cannibal


mam wyjebane na to , że komuś nie podoba się moja smutna mina i krzyczy mi bym nie smuciła . to co do chuja , mam szczerzyć zęby jak popierdolona gdy czuję się tak cholernie źle ?
- Uśmiechnij się !
- Jeszcze raz się uśmiechnę to dostanę szczękościsku.



zastanawiali się , czemu codziennie zmienia kolor paznokci . tylko on wiedział , że zmieniała go , by pasował do koloru majtek .











- a co jak nieszczęście cię znajdzie i skończy tą sielanke ? - kopne go w jaja i zamknę w słoiku . - a skąd wiesz , że nieszczęście ma jaja ? - kobieca intuicja .

- Możemy nadal się przyjaźnić?
- Nie.
- Dlaczego?
- .. bo to nie jest przyjaźń??











pan bóg ją stworzył , a szatan opętał!






-hmm.. w której ręce?
-ale co?
-Twoje życie.
-W takim razie w obu.
-Dlaczego?
-Bo moje życie jest w Twoich rękach. ; *




Gratuluję . Właśnie , tym gestem , który aktualnie wykonujesz , automatycznie zostajesz umieszczony , jako kolejny na liście skończonych dupków . Owacje na stojąco .




mam randkę z samobójstwem .






zakopać się w łóżku na 7 dni. przeczekać.







- Jesz już 8 tosta, co jest? - siłuje się z żoładkiem. - że co? - no, bo jak zjem jeszcze kilka tostów, to będzie miał już serdcznie dość i posłucha, żebym nie wysyłał tych motylków jak Go widze.


prawdziwy przyjaciel , nie jest tylko po to by chodzić z tobą na melanże!







Szczęście, aż chce się skakać - najlepiej z mostu i pod pociąg.





Chce byś była normalna , nie orginalnie jebnięta ! .








Padłeś . ? Poleż, bo

zmęczony jesteś . xd




i obiecuje wam, że pewnego pięknego dnia, wyjdę z siebie, stanę obok i krzyknę 'pierdolcie się wszyscy!



dwa przedsionki. dwie komory. cztery zastawki. dwa słowa dla Ciebie.    ;***






Kurwa chciałabym , żeby każdy cwaniaczek , który traktuje dziewczyny jak dziwki poznał co to znaczy kochać . I żeby ona go zrobiła w chuja ; pp







wiesz kim jest przyjaciel . ? kimś kto potrafi wytrzymywac z tobą 24 h a mimo to jest mu mało, ktoś kto wie o tobie wszystko a mimo to siedzi obok i cie kocha..ktoś kto jak zobaczy cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to ' którego mam zjechać ? ' ... ktoś kto o 3 rano podniesie słuchawkę i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i ci przytakiwać..ktoś kto w tak deszczowy wieczór potrafi iść do sklepu po farbe do włosów...ktoś to ogląda z Tobą horrory których sama sie boisz... to ktoś dzięki komu się żyje.    ;***




Bo się zmieniłam. I akceptuje siebie.
         I mam wyje.bane na niektórych i na wiele.






Gdybyś był, a nie bywał ..







                                                Chciałabym ukraść twój szept


.życie ? życie jest tak samo poj.ebane jak ja..





-Kłapousiu- rzekł uroczyście - przyrzekam Ci że ja Kubuś Puchatek odnajdę Twój ogon. A na to Kłapouchy - Dziękuję Ci Puchatku, prawdziwy z Ciebie przyjaciel.   ;***




Zapłakał.. Płakał, bo Bóg nie był sprawiedliwy.. Czyżby w ten sposób nagradzał za wiarę we własne marzenia..?





Karton wypchany starą miłością.

Bo przyjaźń jest jak stara ulubiona rzecz.Ma wiele wad ale nigdy nie chcesz jej wyrzucić.



Może i moi przyjaciele gadają z delmą, uciekają przed małym głodem i oglądają Disney Chanel ale to ich kocham .


dodupizm, w****inizm, kochaizm, smuteizm
i inne takie nieistotne choroby ludzkości




Złapałam ptaka w garść i ukradłam mu skrzydła.
Znowu latam.

___________________________________________________________
Elo 320 xdd
Wszystkiego naaaaj naaaj w Nowym Roku 2011 !!
Jak tam sylwestra mineły ?
Bo u mnie zmuła ;/ siedziałam w domu :( bo nie chciałam iść do pokoju moich braci i siedzieć tam z ich kolegami (zapraszali )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz