czwartek, 6 stycznia 2011

trzydzieści osiem.


beztrosko cieszysz się życiem, a chwilę później stoisz na deszczu i widzisz, jak Twój świat się wali.


ps. "masz wyjeban*"?. gratuluję dziecinnego podejścia do życia.




a dziś ?dziś mogę pokazać ci wymowny komunikat pod postacią środkowego palca.

nie mam już siły tłumaczyć Ci, że cię pojebał*.




jak cię pierdoln* to trzy dni bez muzyki będziesz tańczył :D



chcesz mnie poznać ? śmiało. stawiaj flachę i siadaj. nie pijesz ? to rozkminisz mnie po wersach.






nie musisz słuchać słów czytaj z moich ust



Po jedenaste: 'Marzeń swych zabijać nie będziesz.'.





i z dumą patrzeć w kalendarz. nie lubić, nie kochać, nikogo nie żegnać ..




Przestajesz mnie fascynować, zaczynasz mnie wkurwiać!  ;D


jadę na kolorowych wrotkach , po tęczy zwanej życiem , mam plastikowy aparat , w nim są wszystkie moje wspomnienia , zabiorę ze sobą tylko kolorowe okulary . zawsze będą mi przypominać o moim zjeb*anym życiu . < 3

Mam wyjebane, mówiąc ściśle mam wyjebane i to zajebiście.





 

Jak uzbieram na czołg, to macie przejebane. hahaha !!





zakochany chłopak jest w stanie uwierzyć w to , że nie lubi piwa . Prawda ? . ;d xD



a ona najebana tańczyła na stole ;]


zamknęłam go w złotej klatce i karmiłam czekoladą.



Egoistycznie wy***ane na wszystko.



Masz burdel w oczach i cyrk w bani...


Uśmiech to taki prosty sposób, na to, by wszyscy uwierzyli, że z tobą wszystko w porządku.






Powiedz jakich trzeba użyć słów, by powstrzymać ludzkie łzy..





Chmury z bitej śmietany i czekoladowe niebo ^ ^



ważne, by nadzieja w sercu nigdy nie gasła. <3



' ...i śniła, że tańczy.. a ON ukradkiem bije brawo ..


` nie chciałam się zakochać, ale kurwa te twoje oczy.




` i jeb się na ryj skurwielu bez uczuć.

`złowiłes moje serduszko a potem zdiołeś z chaczyka przerywając je na pół.



` i uśmiechając sie wyszeptała : ' ja cię kurwa kocham!



` miłość spierdalaj ale już !





Masz w sobie coś nieprzewidywalnego,coś cholernie przyciągającego < 3
Jestem wierną suką mego pana!


Część.Mogę Cię zjeść?;d




`wymyslila sobie kiedys , ze będzie cholernie szczęsliwa .
I będzie ! <3

`nie moge zasnąć, a serce to mi tak napierdala jakby miało mi połamać żebra ;*




`mam niezmierną ochotę przytulić się do Ciebie ;*



zobaczysz, będzie dobrze - to psychiczne nastawienie, każdemu z nas daje dziś nadzieję.


a alkohol jest dla tchórzów, którzy nie dają sobie rady z codziennością ... dolej mi.




każde szczęście ma swoją datę ważności.



Jak się pieprzy, to się pieprzy na całego. Nigdy się nie pieprzy w życiu na pół. Albo na trzy czwarte. Zawsze na całość .


- brak mi słów do Ciebie.
- za mało książek czytasz, to i słownictwo ubogie.





muszę się ogarnąć. poukładać ten chwilowy burdel uczuć.






ej piękny, chcesz w pysk ?
On : Dla Ciebie nawet temperówke do mazaków znajdę.
Ona: Ta? To kurwa wypierdalaj szukać. Jak znajdziesz to daj znać .




-co ja mam z tobą zrobić Garfield? - karm mnie, kochaj mnie i nie opuszczaj.




 przykleję sobie nad łóżkiem kartkę, napiszę na niej czarnym markerem `nie spieprz tego`, aby za każdym razem jak będę się budziła i zasypiała przypominała mi o tym co jest ważne..


Przepraszam ale mam hardcorowy rozpier.dol w mojej psychice.


bo czasem warto, wiesz ?


Ale chłopcze do tej gry, po prostu brak Ci jaj .!


pozdrawiam wszystkie małolaty robiące się na szmaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz