piątek, 12 listopada 2010

2. Smutne

.. leżę w łóżku i rozmawiam z sufitem , dlaczego ? wydaje mi się , że rozumie więcej niż podłoga .

Sukcesy trwają, dopóki ich ktoś nie spieprzy. Porażki są wieczne. -Dr. house

Zawsze, kiedy myślę, że to już dno, ktoś rzuca mi łopatę. - Garfield

Szczęście, aż chce się skakać - najlepiej z mostu i pod pociąg

' Droga do sukcesu jest zawsze w budowie .

I tu nie chodzi nawet o to czy się gniewam. nie gniewam się..ja tylko czuję się jak oszukane dziecko,któremu obiecali lizaka,a potem mu go pokazali i powiedzieli że nigdy go niedostanie .

Papierowe słońce. naklejone chmury i udawane szczęście...

Ja się tak nie bawię... Biorę zabawki i idę do domu!

Usiądź i poważnie się zastanów, czy warto kolejny raz się w to pakować."..

i c
zekam na wiatr co rozgoni czarne myśli.."

Światełko w tunelu? - To reflektory nadjeżdżającego pociągu.

Optymista widzi światło w tunelu ,a maszynista . . . debila na torach

` Mówiłam, że dam radę. Nie dałam. Mówiłam, że zapomnę. Kłamałam

` Ile razy znajdę klucz do szczęścia, tyle razy ktoś wymieni zamek...

` 60 sekund smutku, odbiera Ci minutę szczęścia...

` To ja zgłupiałam, czy ten świat jest taki porąbany ;/

` Mówią "bądź sobą", a każą brać Ci przykład z innych…;(

teoretycznie jest zaje*biście , praktycznie zjeba*nie ..

`Idąc mokrymi ulicami mieszałam zimny deszcz z ciepłymi łzami. ;(

bol doswiadczen sprawia ze smiech znika. mowili nie patrz, mowili nie dotykaj"

Szkoda, że nie przeżyję, nie zobaczę tego,
co było przede mną..

nasze sny to nasze ukryte marzenia które nigdy sie nie spełniają :(

 Życie Jest Jak Koło Które Sie Obraca To Co Minęło Nigdy Nie wroci

Upić się szczęściem by nie płakać więcej, iść za rozumem a nie za sercem.

"Po mej twarzy wolno tak toczy się kolejna łza..."

Ile razy można dać się wykorzystać?Idiotka ze mnie:(

Wszystko jest ciepieniem, a przyczyna cierpienia jest niewiedza

 Zycie jest pelne niespodzianek...szkoda ze tylko tych zlych... ;/

` boje sie że sie zaangarzuje uwierze że to prawda że mi sie nie zdaje ;/

` Serce za głupie jest, nie słucham już jego rad. Oszukało mnie!...

` Ukrywam smutek, uśmiecham się. Niech wszyscy myśla, że jest okey...

Mooj swiatt < 3 Moje kredki ?. A gdzie mazaki ?. ; (

` Patrzę na pożółkłe fotografie
I uśmiecham się wśród łez,
Dziś już wytłumaczyć nie potrafię,
Czemu mi tak źle bez Ciebie jest.

Nie Cieszy Już Cały Świat, Nie Cieszy Nic..Bo Czujesz Czyiś Brak

Połykasz Strach, Zamykasz Oczy, By Się Skryć.. I Obiecujesz Zmiany.. 

zarość dzisiejszego dnia...a w tym wszystkim ja:(

chciałabym zrozumieć to...czego zrozumieć nie mogę: (

 nie ważne że świat na którym przyszło Ci życ...lepszym wydawał się być:(

 ten opis jest smutny...jak jego własciecielka:( 

Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz

W mroku świat się zmienia. W mroku, a zwłaszcza w samotności...


Hejka !
Dziś dałam opisy smutne .. Mam nadzieje że się podobają .. Jeśli bierzesz jakiś opis to napisz komenta ! I jak chcesz dodaj się do obserwujących .. MAM PROŚBĘ ! Może ktoś z was umie robić nagłówki na bloga ? Bo ja potrzebuje do tego .. żeby pasował do tła z tego bloga i żeby na tym nagłówku znajdowała się zakochana para albo wgl żeby była jakiś człowiek .. nagłówki wysyłajcie na mojego e-maila obczaj_to@o2.pl Za najlepszy nagłówek zrobię komuś reklamę na tym blogu .. Dziękuje !









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz