wtorek, 23 listopada 2010

6. Następna dawka różnych opisów ;p

Jak jest mi przykro to kurwa płacze nie?
-A panienka dokąd?
-Do gwiazd .:*
 Łzy to nie wstyd, to oznaka, że ci na kimś cholernie zależy! 
słyszysz tą muzę?
to uspokaja. to na mnie działa
Nie żebym się tym przejmowała, ale w huj go lubię.. !
-Czego szukasz?
-Szczęścia.
-W lodówce?
-Gdzieś musi być.. 
Nie myśląc o przyszłości, ogarniając rzeczywistość.
 i tak uroczo wyglądasz z uśmiechem
-Idę na koniec świata!
-Odprowadzę cię..
-Nie.. to za daleko..
-I tak  pójdę...
Mówiłeś `żegnaj` ale drżał ci głos.... 
Popatrz w moje oczy i poszukaj w nich trochę radości..!jesteś jedynym powodem dla którego rano wstaję i zapierniczam do szkoły x)Lubię gdy patrzysz jak patrzę :* 
-Wygodnie Ci się siedzi?
-Gdzie?
-W moich myślach <3

Mogę tu bez końca mówić co do ciebie czuję...
Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego!
Przecież plan B to porażka..
Może lepiej o tym nie mówmy!
Milczenie, którego nigdy miało nie byĆ !
Tylko dzielą nas połowe codzienności świat !
Zamykam oczy, które tak chciałbym ci daać !
Jak mi mówią "musisz", ja im mówie "niekoniecznie". 
i kupie sobie skarbonkę z napisem : 'zbieram na szczęście' .

a teraz drogie dzieci, pocałujcie misia w dupę.

________________________
hehe ten ostatni to najlepszy ;pp Ej no kurcze czemu nikt nie komentuje ? coo?
Ej zastanawiam sie nad tym żeby do każdego opisu był obrazek co wy na to ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz