czwartek, 11 listopada 2010

Początek .

Cześć mam na imie Ula . Mam 15 lat. Chodzę do 3 klasy gimnazjum . Moje zainteresowania ? Uwielbiam robić zdjęcia , słuchać muzyki (różnej co wpadnie w ucho ;p) i tańczyć . Ten blog będzie z opisami do gg . Mój blog będzie bardziej z opisami typu: smutne, o mnie, na dobranoc itp. Miłosne ? będą bardzo rzadko , ponieważ zazwyczaj jak trafiam na blogi z opisami innych to w nich jest najwięcej opisów miłosnych .. A ja chciałabym żeby ten blog był troche inny niż wszystkie .. Będe tu dodawała opisy swojego autorstwa jak i te które mi się będą bardzo podobać . Dziś zajmę sie wyglądem tego bloga a już od jutra będą codziennie (przynajmniej sie postaram ) nowe opisy . Jutro dodam 2 noki z opisami bo dziś już nie zdąże ;d 
Dodawajcie się do obserwujących ..
To jak coś mój nr gg --> 28178876
Przepraszam jeśli jakieś opisy będą sie powtarzać . Nie jestem w stanie zapamiętać wszystkie opisy które yu dodawałam ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz