niedziela, 21 listopada 2010

5. Różne

wielka wyprzedaż mych uczuć. zapraszam! 

cześć, jestem złem. bardzo złym złem.
 
do twarzy mi było w smutku.

szczęście. jakie to pojemne słowo.

 

W filiżance kawy szukam kolorów życia

 

Zawsze pierwsza na liście nieobecności w Twoim sercu.

 

biała kawa z czarnym mlekiem.


 zamykała co dzień marzenia i serce na klucz ..


Każda chwila to tylko epizod w sztuce zwanej życiem.

Spróbuję poukładać sobie świat.

teatr temperamentów, szarpane emocje i wczorajsza wódka.

ja jestem jak smak truskawki zimą , wiesz. ?

a często sięgam po to, co jest nieosiągalne

Paradoksalnie jestem wulgarna i coraz bardziej chamska. 
nie tracę czasu na byle co. jak na miłość na przykład.
 
Nie przejmuję się tym, czego inni ode mnie oczekują. 
 
Skupiam się na tym, czego chcę dla siebie dnia na dzień oddychamy coraz cięższym powietrzem..

czas się nauczyć żyć z poniesioną klęską..

za dużo wad by wytykać sobie błędy..

jestem małą, porcelanową tancerką w pozytywce budzę zachwyt to fakt . ale przyjaciele mnie opuścili a miłości wciąż jest brak.
-nie lansuj się bejbee.! 
Mną nigdy nie będziesz.! ;x 
Bo brak skromności to cecha ZAJEBISTOŚCI !xd
 
bo niewykorzystane szanse bolą znacznie bardziej niż popełnione błędy.!;/
 
i przez chwile być cholernie szczęśliwa.;  *
 
iść i sie śmiać , tak zupełnie bez powodu;p;*!
 
z perspektywy czasu zmieniłam tok myślenia, tusz do rzęs i światopogląd. .  
 
.Ważne by mieć cel.. ważne by do niego dążyć.. by świat lepszym był !;*
 
 są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża .;p
 
Być spadającą 
gwiazdą w czyichś 
marzeniach i spełniać 
każde życzenie.
 
Ty narysuj mi uśmiech, a ja będę udawać, że jestem szczęśliwa`
 
 ` przyjaciół trzymam w sercu , nie w pinezkach na nk .`
 
 nie zważaj na to co mówią Ci inni - Ty wiesz co jest dla Ciebie najlepsze. 
 Mimo trudności losu trzeba patrzeć na świat z uśmiechem ;)
___________________________________
Elo ! Dlaczego tak mało opisów ? Bo kurde mi sie nie chce ;/ wiem len ze mnie .. ale nic nie poradze.. Ej komentujcie no ! Ja tu kurcze się męczę i pisze te opisy a tu tak mało komci .. Jak bierzesz jakis opis to napisz komenta ! A najlepiej jeszcze dodaj się do obserwujacych ;pp No to do nastepnej notki ! Narka ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz