czwartek, 9 czerwca 2011

;*


łapię wspomnienia za ryj i
wypierdalam je daleko za siebie.


nie wiesz co to znaczy bać się o drugą osobę, troszczyć się o nią, tak zwyczajnie kochać.


chcę Cię takiego jak kiedyś!


nie musisz mnie kochać. ba. nie musisz mnie nawet lubić. ale będziesz żałować - obiecuję.


na drugie rodzice powinni dać Ci ideał


Ty jesteś moim Skarbem, wiesz? Tak bardzo, bardzo Kocham Cięę :*


zawsze gdy się kłóciliśmy, ja denerwowałam się tak cholernie , że trzęsły mi się łapy , a Ty z uśmiechem siadałeś na łóżku mówiąc ' no sorry, z ADHD to ja Cię nie wyleczę'.







I na dzień dzisiejszy nie mam usprawiedliwienia za moją głupią miłość.



Jestem z tych ludzi, którzy odróżniają 'Pepsi' od ' Coca-Coli' i 'Sorry' od ' Przepraszam'



Cała prawda o facetach - * Jeśli ubierzesz się ładnie - nazwie Cię cnotką. * Jeśli ubierzesz się seksownie - nazwie Cię dziwką. * Jeśli do niego zadzwonisz - uzna, że się narzucasz. * Jeśli to on do Ciebie zadzwoni -uzna, że powinnaś być zaszczycona. * Jeśli go nie kochasz - będzie robił wszystko by Cię zdobyć. * Jeśli go kochasz - zostawi Cię. * Jeśli się z nim kłócisz - mówi, że jesteś uparta. * Jeśli siedzisz cicho - mówi, że nie masz własnego zdania * Jeśli się z nim nie prześpisz - uzna, że go nie kochasz. * Jeśli to zrobisz - uzna, że jesteś łatwa. * Jeśli powiesz mu o swoich problemach - pomyśli, że jesteś słaba. * Jeśli mu nie powiesz - pomyśli, że mu nie ufasz. * Jeśli będziesz mu robić wymówki - powie, że nie jesteś jego matką. * Jeśli to on będzie Ci robił wymówki - powie, że 'dba' o Ciebie. * Jeśli nie dotrzymasz danej obietnicy - straci do Ciebie zaufanie. * Jeśli to on złamie dane słowo - to na pewno przez Ciebie. * Jeśli go zdradzisz - powie, że to koniec. *Jeśli to on zdradzi - powie, że każdy zasługuje na drugą szansę.



Najgorsze jest to , gdy opuszcza Cię przyjaciel . Po tylu wspólnych odjebach , nocach , dniach , łzach , śmiechu , smutku , radości , szczęścia czy depresji . Najgorsze jest to jak wymienia Cię na innych , nowszych . Tych popularnych , znanych w całym mieście , bo Ty po prostu może jesteś już nudna . Zajebiste uczucie, nie .? `



Pamiętam, gdy kiedyś mroźnego wieczoru, pisałam z nim na gg. powiedziałam mu wtedy że jest mi cholernie zimno, zszedł z gadu twierdząc że musi pilnować młodszą siostrę. po jakichś 10 minutach, usłyszałam dzwonek do drzwi, otworzyłam i zobaczyłam jego. - mówiłaś że Ci zimno więc jestem aby Cię ogrzać.- powiedział po czym zaczął mnie całować jak nigdy dotąd. Cały wieczór nie wypuszczał mnie ze swoich ramion, byłam wtedy tak cholernie szczęśliwa. : **



Kupiła jabłkowo - miętowego tymbarka . gdy otworzyła , on podszedł i powiedział : ' daj przeczytać co jest napisane. ' Nie patrząc jest na kapslu dała mu go z rumieńcem na policzkach . Przeczytał , spojrzał na nią , pocałował i odszedł wręczając jej kapsel. chwilę nie wiedziała co się stało , w końcu przeczytała napis na tymbarku : ' jeśli ją kochasz , pocałuj' :*


Jeśli kiedyś jakiś facet złamie kobiecie skrzydła To pozostaje jej latanie na miotle.



Obserwujesz Go zachowując dystans. Kochasz patrzeć jak się uśmiecha. Marzysz o tym, że może kiedyś będzie Twój, chociaż na chwilę.On podchodzi do Ciebie, Twoje serce bije coraz mocniej. Próbujesz wmówić sobie, że Go nie kochasz, ale śnisz o Nim, masz nadzieję, modlisz się, żebyście mogli być razem. Miałaś tak kiedyś?


"Bo ona lubi usiąść na parapecie, wsadzić słuchawki w uszy i patrzeć w gwiazdy, by po chwili iść po telefon i odczytać: "masz 1 nieodebraną wiadomość" od Niego."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz