poniedziałek, 6 czerwca 2011

;) Hej hej

Heeej Jestem Ania i jestem nową współautorką bloga ;)
mam dla was kilka fajnych opisów ;) Mam nadzieję, że się spodobają ;*
Pozdrawiam !! Bardzo przepraszam, że tak mało ;) Ale następnym razem zacznę działać więcej ;))

Byli na imprezie.
Osobno.
Ona tańczyła z kim popadnie,
on stał pod ścianą mierząc ją wzrokiem.
W końcu nie wytrzymał,
wziął dziewczynę w ramiona sycząc cicho
- Jestem zły i zazdrosny. Zadowolona ?
Wtuliła się w jego szyję
- Bardzo. - Odpowiedziała, czując, jak coraz to mocniej przyciska ją do swojej klatki piersiowej.
- Nie chcę Cię stracić, rozumiesz?
Przestając tańczyć, patrząc mu w oczy i ściskając jego nadgarstki powiedziała:
-To nie trać.


sadzić, palić, zalegalizować


-uśmiechasz się. -no i? -i to jest takie słodkie


chcę Cię pocałować, pocałować z buzią pełną landrynek.



Jego oczy, Jego bluza, Jego mina gdy mnie widzi, Jego głos wyłapywany z tłumu,
Jego zapach, Jego uśmiech, Jego urok i ja miotająca się pomiędzy strachem przed odrzuceniem a wizją bajecznego szczęścia .


dążyła do perfekcji liczyła na to,że któregoś dnia on powie do swoich kolegów "ona jest idealna".


a jak odchodził to bolało? -nie kurwa, łaskotało i prosiło o więcej.


“ej,Mała - nie płacz. rób wszystko - pij, pal, klnij ile wlezie, wal pięścią o ścianę, gryź wargi z bólu - ale nie płacz. nie pozwól zaszklić się oczom, pokaż, że potrafisz być silna.”


Nawet książka od biologi jest przeciwko mnie! Patrzy się na mnie już od 15.00, a ja jakoś nie mam ochoty z nią współpracować :D


Kochanie, mam prośbę... Przekaż swojej lasce, że jak jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok, to jej tak wyjebie, że pomyli wakacje z feriami zimowymi...I się skończy, NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KUREWSTWA.


` Uwielbiam zanudzać Cię długimi historiami tylko po to, byś w połowie zdania mnie pocałował.


Na przyszłość jak nie będziesz miał co robić w nocy, to proszę Cię nie wpierdalaj mi się w sny, tylko zajmij się czymś pożytecznym. Nie wiem, śmieci wynieś czy coś.'


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz