piątek, 10 czerwca 2011

i tak tego nie ogarniesz .


Jesteś wspomnieniem, do którego wciąż chcę wracać. 
 a kiedy dorosnę zbuduje tęcze z kredek.
- robię sałatkę szczęśliwego życia.. pomożesz? 
- jasne. - okey, to czytaj przepis.. 
- szczypta przyjaźni, pół miski szczęścia, łyżeczkę atrakcyjności, odrobinę zdrowia, i ile chcesz miłości.
- mam nadzieje, że sie uda.. w tej chwili dziewczyna przypadkowo pchnęła miskę na ziem.
- widzisz, nigdy się nie udaje. 
 aż pomieszany scenariusz przemieni się w lepsze jutro .

nie sztuka powiedzieć: 'jestem'. trzeba jeszcze być.



Fantastyczka niedozwolonego świata.


wielkie sorry, za to, że nie umiem się powstrzymać od śmiechu,kiedy przytulasz laskę, której największym problemem jest złamany tips. zszedłeś na dno.totalne, głębokie dno, frajerze.

 

 

 

 

Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.


Chodźmy zabić tą nienawiść bo opanowuje świat .




Nienawidzę Cię za wszystko. Za to że dałeś mi tą cholerną nadzieje z której i tak nic nie wyszło. Za nieprzespane noce i litry połykanych łez. Nienawidzę Cię za wiele rzeczy a przede wszystkim za to że mimo tego jak doskonale Cię znam wciąż Cię kocham czując się z tym żałośnie. 

 

 


chcąc nie chcąc, chcę Ciebie. <3


było , minęło i kurwa nie ma!


gdybyś teraz stanął przede mną, miałabym ogromny dylemat: dać ci w ryj, czy pocałować?




Tak często się gubię i wypuszczam z rąk szczęście .


Mój plan na wakacje ? Zero Ciebie, mnóstwo mnie i szczęście



'niezapomniane chwile. tego nie da się wymazać'


jak się coś pieprzy no to już hurtowo


pamiętajcie o magicznych słowach : proszę , dziękuje i wyjazd dziwko.



- Daj Czipsa 

- Poproś Ładnie 

- No Daj 

- A Proszę ? 

- gggrrrr 

morał Tej Bajki Jest Krótki I Z Nóg Zwala Chciałoby Się Czipsa lecz Duma Nie Pozwala :D

 

 

 

 

Jak dla mnie moglibyście gryźć ziemię! Moje IQ starczyłoby na całe wasze pokolenie.:p


Cieszmy się z małych rzeczy, bo wzór na szczęście w nich zapisany jest.





'więc nie bój się, podaj swoją dłoń. zaufaj mi.'


Ogarnij dupe , zaciśnij pięści i daj radę . Nie ważne , że nie ma dla kogo - ważne , żeby opadły im kopary .





upić się szczęściem , by nie płakać więcej ..

 

 

Najlepiej jest powiedzieć puste 'będzie dobrze' niż przejmować się tym co naprawdę kogoś boli.

 

 


Zawsze chciałam rzucić komuś tortem w twarz, tak jak to robią w amerykańskich filmach.^^

 

 

 

uwielbiam ten stan kiedy mówię 'głupek', a w myślach 'Boże jak ja go kocham'.

 

 

 

mimo to, że mówię 'okey', 'rozumiem', za chuja Cię nie ogarniam.




Nie znasz składu powietrza, którym oddychasz. To powietrze Cię zabija

 

 


-Naćpałaś się czegoś ?

- najczęstsze pytanie kierowane do mnie .

-Ludzie nie mogę mieć dobrego humoru ?!

 

 


, uśmiech stał się codziennością .

 

`mam klucz dla Ciebie, chodź, naprawimy wszystko..

 

nie lubię kiedy tracę kontakt z osobami na których mi zależy...


1 komentarz:

  1. Świetne opisy,te zdjęcia też! ; DD
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    + dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń