wtorek, 15 listopada 2011

chce mi się do Ciebie, bardzo ♥

jest taki jeden ♥



i nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy . są Jego, więc są najpiękniejsze . < 3



It is difficult to catch the wind,
take on this crazy world of jokes.

(Trudno jest złapać wiatr,
brać na żarty ten szalony świat.)




Nie wyliczajmy sobie drobnych wad.



Mogło być lepiej, wierzyłam w to.



W niektóre dni przydałoby się więcej spadających gwiazd . . .



różowymi sznurówkami zaduszę motyle smutku ; )



potrzebuję ósmego dnia tygodnia.-tylko dla nas. <3


Znasz ten stan, kiedy mimo, że masz włączone dźwięki ciągle sprawdzasz na leżącym obok telefonie, czy przypadkiem nie napisał? ; |


Ja wezmę klej i posklejam serce ty weź kredki i dorysuj mi uśmiech :*


po prostu wciśnij guzik i będę Cię kochała bardziej .. ! ;)


- wszystko okej?!
- nie! kurewsko daleko od okej.



Mega smutna, troche zła, bardzo rozczarowana, lekko zawiedziona...


bo przy tobie powietrze pachnie truskawkami, wiatr agrestem, a każda chmura przypomina czekoladowe serduszko !



dlaczego jeżeli nie wiesz co dokładnie
czujesz, od razu zakładasz że to miłość?










czarujesz chłopcze .!


ocierając łzy, odłożyła telefon i zasnęła z nadzieją na lepsze jutro .!


tracę kontrolę .


całkiem ładnie Ci w tych oczach . :*


Całym sercem. Nad życie. Do szaleństwa. Bez pamięci. <33


kochać do szaleństwa, tylko Ciebie.


jego oczy uzależniają .! <3


miłość posiada swój własny głos i mówi sama za siebie.


Nazywasz go szczęściem, chociaż to on przynosi Ci najwięcej bólu.


wypijmy za przyjaźń, której nie trzeba tłumaczyć. ;) <3 .!


Parę głębszych za dzień następny i naszą wiarę. ;P


Swięty Mikolaju .! Pomóż . ; (


moje serce bije zupelnie bez sensu ...







żyję w trybie przypuszczającym.


I musisz w końcu uwierzyć, poczuć, a nie ciągle tylko powtarzać że się nie uda .


zasrana miłość , pieprzone sny , kurewskie zaufanie .


wybrałam Cię , jesteś tym jedynym . zostań na zawsze . amen .


To trochę chujowo być powodem czyichś łez, nie uważasz? : |


tak często mam ochotę wyłączyć się z tego świata. odejść, nie pozostawiając po sobie żalu. z daleka od tych kłamstw, chamstwa, zdrad i fałszu, od tych jebanych uczuć, które tak bezlitośnie ranią ludzi. w takich chwilach zatracam się w muzyce, bo tylko ona rozumie ból.

4 komentarze:

  1. Fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    dorotaborowska.blogspot.com
    Będzie mi miło jak wpadniesz i zostawisz komentarz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega opisy :) zapraszam do mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne , boskie , biorę jeden ! mogę ?

    OdpowiedzUsuń