niedziela, 6 listopada 2011

z uśmiechem , pozytywnie i do przodu .! ; )

Mój mój mój <3

uuups .!

Kochaj mnie i już . <33

bo po co marnować 2 domy , jak moża posiedzieć w jednym . ;D

ajć ty słodziaku ty .! :*

Nigdy nie warto tęsknić za kimś, co do kogo nie mamy pewności, że śpi tej nocy samotnie ..

Mam w domu majeranek, więc wiem, co to zioło, dziwko .! xd.

I ♥ NY :*

Zatęsknij .

dużo bym dała , by przeżyć to znów . <3

bądź moim słońcem w deszcz , a ja będę twoją tęczą .!

potrzebuję Cię. teraz. już. zaraz.

Zaszalejemy .? ;P

kici, kici, buzi, buzi, hola! czekaj co jest .! :D

Raggafaya ♥ .!

"Nienawidisz mnie, tego co było między nami, ale widząc mnie, wspomnienia wybuchają jak dynamit .! "

bo chłopak jest od tego , aby pisał pierwszy .!

nadal kocham , wiesz .? :(

jest taki jeden <3

mamo, dasz mi 5 zł. ? - co? 4 zł? po co ci 3 zł? za 2 zł nic nie kupisz. masz złotówkę. xDee.! :P

jak nie spróbujesz, to nigdy się nie dowiesz, czy było warto ;)

nie ogarniam już .

lajf is brutal ; /

te chwile c; <3

"mała" ... kocham to .! <3

-pamiętasz to ?
-co?
-no to ..
-a no pamiętam ;d

jedno nielegalne, drugie nielegalne, ale w połączeniu jest bardzo łatwopalne .! <3

miłość to ściema .

nie musiała rozumieć sensu życia , wystarczyło spotkać kogoś , kto go zna . a potem zasnąć w jego ramionach jak dziecko , które wie , że ktoś silniejszy od niego chroni je przed wszelkim złem i niebezpieczeństwami .

w życiu każdej dziewczyny przychodzi moment kiedy zaczynamy potrzebować miłości . pragniemy miłości od chłopaka , pragniemy być kochane . chcemy przeżyć przygodę swojego życia , swoją pierwszą miłość , którą zapamiętamy już do końca życia .

myśl pozytywnie ;)

Mam we krwi podejmowanie złych decyzji, wybieranie nieodpowiednich facetów, bycie zbyt pruderyjną egocentryczką z wybujałym ego i naiwnością na skalę kosmosu, no i to najistotniejsze przez co cierpię najbardziej - picie zbyt gorącej herbaty.

jak już jesteś to weź zostań . <3

uwielbiam ich za te wszystkie próby rozpalenia ogniska po deszczu, za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach. ♥

chciałabym Cię mieć na starość, parzyć Ci ziółka i przykrywać kocem.

pierwszy pocałunek . tego się nie zapomina <3

Nie potrzebuje romantycznych kolacji . Możesz wziąć reklamówkę z piwem i worek truskawek . Możesz jak zwykle pachnieć nikotynowym dymem . Nieważne .




Siema.! Zostałam zaproszona do współtworzenia bloga . Kilka wpisów już dodałam, mam nadzieję, że się podobają. Czcionka jest jaka jest, niestety nic z nią nie mogę zrobić nie wiem czemu. Nie wiem też, czemu autorka bloga nie dodaje wpisów, narazie nie mam z nią kontaktu. Od razu mówię, że nie ,,podpisuję się" pod wpisami. Nie każdy opis jest mój, oczywiście sporo wymyślam sama, ale mówię! nie wszystkie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz