sobota, 26 listopada 2011

sam na sam .? ; )

jest taki dzień, na który każdy z nas czeka z niecierpliwoscią .!


potrzebuję cię. już . teraz . zaraz .


znam ten stan , kiedy ciebie mam :*


trzymaj mnie w ramianach, aż policzę do trzech ;)
raz, dwa, dwa, dwa, (...), dwa, dwa . :D


- puk, puk .
- kto tam?
- zagrożenie z fizyki .


facet jest od tego, żeby pisał pierwszy. amen.


najlepszy kumpel mógłby napisać bardzo krępującą biografię na mój temat . :)


1. kobieta ma zawsze rację.
2.jesli kobieta nie ma racji, patrz punkt 1.


szalona. wybuchowa. nieco stuknięta. porąbana. zwariowana. nie do pokonania!


jebać system, pierdolić zasady .!









trzeba się zakochać. w końcu zima idzie nie . ? ; )


ajć. smutasnoo.


oczaruj mnie wdziękiem swych ust :*



zatracić się w tej chwili. poczuć cię. odpłynąć. <3




Ludzie nie udają. Ludzie starają się sobie radzić... Wolność? I owszem. Ale tylko w naszych głowach. Przestańcie mówić, że chcecie się wyrwać, zmienić otoczenie, wyjechać gdzieś, gdzie wszystko jest inne, bo tam nic nie ma. Są ulice, ludzie, domy, wszystko oprócz wolności. Mówi się, że wolność, to po prostu inne spojrzenie na śmierć...Tak wiec zostańcie tam gdzie jesteście, i nie wmawiajcie sobie samotności, kiedy samotni absolutnie nie jesteście. I zapamiętajcie, w kwestii samotności, jest jedna najwyższa prawda. Ona nigdy nie daje szczęścia. Daje tylko spokój, który jest całkiem niezłym kompromisem gdy szczęście jest chwilowo poza zasięgiem...



słyszysz tę nutę .? to włanie ona nadaje sens mojemu życiu .



przy tobie zapomniałam, co to łzy i smutek . dziękuję ci <333

1 komentarz:

  1. Zapraszam na http://darkabanek.blogspot.com/ Pozdrawiam & świetne opisy :)

    OdpowiedzUsuń