piątek, 4 listopada 2011

;p

hello, i love you . ! <3

jebać takie szczęście .

może nam brakuje siebie . ?

skoro nic nie czujesz , to czemu tak patrzysz . ?

nim napiszesz do niego zastanów się czy tęsknisz za nim czy za byciem dla kogoś ważna.

bo to dancehall :)

Już chuj mnie obchodzą te twoje niebieskie tęczówki. Teraz mam inne. Brązowe. :D

jest taka osoba, której nikt nie zastąpi. może nie jest ideałem, ale jest tylko jedna jedyna na całym świecie ♥

`...Just be true to who you are...'

`...Should i give up,
Or should i just keep chasing pavements?...'


`...Twój blask ,
Mój śpiew ,
Twój strach ,
Mój gniew !...'

niby nic , a i tak na siebie zerkamy .

nikomu nie potrzebna , nic nie warta . : |

O nic nie pytaj, zobaczysz wszystko w moich oczach ... ♥

lezała na zajebiście twardym dywanie . w słuchawchach GrubSon . leżała i myślała. myślała , co tak na prawdę czuje .

I love you, baby <3 . !

beautiful morning . ! ;P

kiedy całujesz , tracę siebie . :*

nie ma tu miejsca na wyrozumiałość .

I love cats . <3

bo czasem 1 + 1 daje 69 , ale to już wyższa matematyka . :P

jedno z nas będzię dziś nieprzytomne .! :D

Moja edukacja przed kartkówką ma 3 etapy :
1. Pouczę się wieczorem .
2. wstanę wcześniej to się pouczę .
3. jebać . Jakoś będzie xD

faceci - rozkmiń kurwa typów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz