środa, 7 grudnia 2011

nie ma tu żadnych granic .! :)

znowu dostałam wspomnieniami po ryju...




mimo, że przyjaciółka, to tak bardzo rani.. ;(




kiedy patrzę na Ciebie, to dostaję pierdolcaaaa .! :**



ktos ci cos powiedział, a ty mówisz o tym wszystkim na około. teraz sobie wyobraź, że ty co komu mówisz. chcesz, by rozgadywał .?



gdybys była jakąs tam powiedzmy Alą, zaufałabys sobie .?



o swoich problemach mówisz wszystkim, tylko nie mnie. a kiedys bylysmy przyjaciółkami...



wiesz, co to przyjaźń .? to takie cos, gdy znasz marzenia tej drugiej osoby. a ty znasz choć jedno mooje .?



zapomnieć na zawsze .!




naiwna... co ja sobie myslałam ...




wystarczy jeden gest, jedno słowo za dużo, by stracić cos, co budowało się tak długo ...




I can see
You’re not yourself
Even when you’re here with me
I know that you’re somewhere else .



And when you hold me like this, that’s when my heart skip skips a beat :* <3










jak narazie, to nie mam nic do stracenia.




so come on spin me around / więc chodź, zwariujmy razem .! <333




When I look into your eyes
And I see into your heart
I see this love will be forever
It will last for all of time . !




zatracić się w twoich ramionach .!




i wciąż wierzę w miłosć x3 .!




blisko Ciebie, rozumiesz .?




jesteś jak truskawki zimą, rozumiesz .?




On tylko udawał jak wszyscy! ;|




wymyśliła sobie, że będzie tak cholernie szczęśliwa jak kiedyś...




z tobą szczęscie kradnę, tylko ciebie pragnę .!




wezmę się w garsć .!








daj mi zapomnieć .!




gówno prawda . ;/




nie potrzebuję romantycznych kolacji . możesz wziąć reklamówkę z piwem i worek truskawek . możesz jak zwykle pachnieć nikotynowym dymem . nieważne .




bywają w życiu chwile, których ból daje się zmierzyć dopiero po jego przeżyciu i wówczas dziwi nas, ile zdołaliśmy go znieść .




kiedy dorosłam? kiedy po raz dziesiąty oglądając Tytanica nie pytałam, po co ona się po niego wraca.




mam słabość do niebieskich oczu, a w szczególności do Twoich ;)




bo jak ma się prawdziwego przyjaciela, można mieć cały świat :]




tylko z tobą tak po prostu chciałam dogonić marzenia ... ! :p




suche usta, czarna kawa, niedopalony papieros i zepsute serce.




99,9% powierzchni mojego serca należy do Ciebie, wiesz .?




1 komentarz: