niedziela, 11 grudnia 2011

blisko Ciebie .!

bądź zawsze sobą i nie bój się swoich słabosci, bo jesli je pokonasz, staną się twoją siłą.




jestem tą dziewczyna, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach.. ^^ ;**




Zakochanie. Przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki, lub skonsultuj się z rozumem, gdyż każda miłość niewłaściwie zawarta zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.




Powiadasz, że byłeś moim księciem z bajki. Nie, ty byłeś wampirem z horroru.




zresetuj mój mózg i napełnij swoimi zdjęciami, zresetuj moje serce i napełnij tobą, tak byś już na wieki pozostał przy mnie sobą ... :*




Zahipnotyzowana głębią jego niebieskich oczu ;*




Szukając hasła znalazłam rysunek, na którym byłeś ty w namalowanym przeze mnie serduszku.. <3




Uwielbiam Cię w sposób , którego nie umiem sprecyzować ;* !




Twój świat, twoje kredki, więc nie pozwól nikomu wpierdalać się z flamastrami.!




Na fotografii zatrzymany czas, kiedy miłość była w nas !










polej kolejkę za te martwe marzenia. za wszystko, co miało tu być, a nie ma . :p




czekoladowe niebo i truskawkowe chmurki : *




Prawdziwy przyjaciel opieprzy jak ojciec, martwi się jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat i kocha bardziej niż Twój chłopak. ♥




Czasem czuję jakby życie miało do mnie jakieś ale. ;|




to nic, to tylko trochę uczuć .




Chodź. Opowiem Ci bajkę o samej sobie. Wciągnę Cię w mòj swiat, w którym nie znajdziesz drzwi. Stąd nie ma powrotu. Zaryzykujesz?




`Idąc mokrymi ulicami mieszałam zimny deszcz z ciepłymi łzami. ;(




mój uśmiech mówi Ci codziennie , że wygrałam. :)




i wanna feel u in my arms. come back to me.!




nielegalne jest kochać tak, jak ja kocham Ciebie! <3










Ona jak motyl w swoim podniebnym piruecie ...




eres lo mejor que me ha pasado en la vida.




to nieprawda, że marzeniem każdej dziewczyny jest mieć idealnego chłopaka. to nonsens. marzeniem każdej dziewczyny jest jesć ile wlezie i nie tyć. :P




Śmianie się z samego siebie to najlepszy dowód na poczucie humoru ;D




- kiedyś myślałam, że żyje sie jak w bajce.
* i co ?
- dorosłam ...




Przeszłość upijaj słońcem .! :)




to już niby koniec, ale cos kurwa w srodku nie pozwala zapomnieć ... !




skutkiem prawdziwego szczęscia nie jest usmiech na ustach, lecz radosć w oczach . ;]




-uczysz się ?
*tak
-żartujesz?
*ty zacząłes . :p




w końcu przyjdzie taki dzień, w którym będziesz musiała wybrać - pomiędzy miłoscią a przyjaźnią ...










ona była jedną z wielu, on najważniejszy ze wszystkich .!




- teraz to wiesz co ? możesz mnie pocałować w cztery litery !
* że co, słucham ?
- no w usta, idioto w usta <3




- wszystko okej?!
* nie! kurewsko daleko od okej.




-Szukam pracy..
*U mnie?
-Tak, chce zostać Twoim etatowym słoneczkiem :)




bo przy tobie powietrze pachnie truskawkami, wiatr agrestem, a każda chmura przypomina czekoladowe serduszko ! :*




Lubię cię bardziej niż mojego pluszowego misia, ale ci, nie mów mu ! ; D




kobiety pamiętają każdy drobny szczegół, wiesz ? ;>




- Tęsknię..
- Ja też.
- A nie możemy do siebie wrócić?
- W żadnym wypadku.





- Wypuściłam szczęście...
- Jak to wypuściłaś szczęście?
- Nie zdołałam go złapać, bo było trochę za ciężkie...
- A jak wyglądało?
- Miało metr siedemdziesiąt i niebieskie oczy











` Miał tyle wad a ona idealizowała go bez końca ; *




`jest dobrze.` - mówiła zapłakana z żyletką w dłoni ;(




Kilogramy czekolady i do tego kubek herbaty i ta cholerna walka by się pozbierać




I pomyśleć , że jarał mnie dźwięk komunikatora gg .




gdybyś zobaczył szczęście,które dzięki Tobie miała,nie odważyłbyś się jej tego odebrać.




cięty dowcip, fascynująca osobowość i zmysłowy magnetyzm..




beznadzieja... kiedy wiesz, że wszystko już stracone, a dalej masz nadzieję, że jakos się ułoży ...




Kocham cię - okreżną drogą, i tysiącem ścieżek na przełaj <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz