środa, 14 grudnia 2011

Chodź, przyjebie Ci całusem :*

ale kochaj mnie, mimo wszystko.





Ogólnie jest zajebiście , tylko w szczegółach tkwi beznadzieja..





Czas zakończyć film z serii `nieprzespane noce, podpuchnięte oczy i złamane serce`
i włączyć nowy pt. `mam wyjebane`





Najgorsze rzeczy robi się podobno po pijaku . Wyobraź sobie człowieku, jaka musiałam być najebana, gdy się w Tobie zakochałam ;D





Lubię być sama w domu.
Wolność od makijażu i ubrań.
Włosy upięte w kucyk, wygodny dres i rap.







kocham cię tak, że bunga bunga, waka waka i jejeje < 3








Może tak właśnie miało być.. ?





a teraz, założę kochane legginsy, niewinną koszulkę, zaplotę warkoczyki będę tańczyć. w pustym domu, przy ukochanej muzyce.tańczyć i śmiać się w głos. i pieprzyć, pieprzyć wszystko.







albo będziesz mnie kochać albo powiem mamie.














- Booooże ! Jaki Ty głupi jesteś!

- Też Cie Kocham ?






..i codziennie budziła się z płaczem, bo nie umiała przestać kochać.





A teraz kiedy cała przeszłość przed oczami.... Rozumiem swój błąd...






dumna księżniczka idąca przez świat w trampkach i podartych spodniach, uśmiechająca się z ironią . ale gdy tylko odwrócisz wzrok w jej oku pojawia się łza . jednak jest tak cholernie dumna, że nie pozwoli Ci tego zobaczyć nawet przez ułamek sukundy .





uwielbiam luźne spodnie, trampki, reggae, miętowe winterfresh, nieprzyzwoite zachowania, przekleństwa. no i gdzie mi tu wyjeżdżasz z ' księżniczką ' ? proszę Cię, pomyśl .






gdy widzisz TĘ osobę to wszystko się zmienia, nagle to nie grawitacja Cię przyciąga tylko ona. zrobiłbyś dla niej wszystko, byłbyś dla niej wszystkim .







kupię sobie miśka, nazwę go ' miłość ' i będę go codziennie kopać w dupe .







moje życie wygląda jak takie jedno, wielkie ' o ja pierdole ' .






obiecuję Ci, że jak jeszcze raz tak na niego spojrzysz to Ci tak dupę skopię, że spać będziesz na stojąco .






i te jego cholerne brązowe oczy, które doprowadzają mnie do obłędu .






chyba trochę za bardzo Cię lubię. i chyba trochę za bardzo mi na Tobie zależy .





jestem zbyt zajebista, by ociekać zajebistoscią . to zajebistość ocieka mną .












"Nawet najpiękniejsze słowa nie wyrażą tego, co może powiedzieć mały krokus o nadchodzącej wiośnie."






A jego usta były dla niej jak narkotyk. : *





Jego uśmiech, ten co zawsze wprawiał mnie w dobry nastrój, Jego spojrzenie, pełne tylu marzeń, czułości, skrytej tajemniczości, Jego dotyk, stanowczy, a zarazem delikatny, On.. W całej okazałości.





Poza tym jedzenie lodów z sosem czekoladowym w łóżku hotelu Plaza i planowanie zemsty na swoim juz wkrótce byłym chłopaku, frajerze i dupku w jednej osobie, było lepsze od seksu. O niebo lepsze.







" warto żyć dla tych chwil, które już nigdy się nie powtórzą! "







Czy kiedykolwiek pomyślałeś jak ja się czuje.. nie ? A chcesz zobaczyć? .. chociaż nie, nie jestem aż taką zimną szmatą.





Patrzysz na mnie tymi swoimi oczami i uśmiechasz się w ten irytujący sposób i dajesz mi dobrze do zrozumienia, ze nigdy nie będzie " nas ", a i tak nadal kocham Cię jak idiotka i planuję jak będzie wyglądać nasza przyszłość.






przez Ciebie mam zajebiście wielką ochotę przeklinać. ty podobno nie lubisz wulgarnych dziewczyn. i kurwa dobrze, nie lub sobie. ja też Cię nie lubię .



i wybuchnę Ci śmiechem w twarz, gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości .



teraz się pozbierałam. nie jestem już tak perfekcyjna jak wcześniej, nie potrafię już tak pięknie żyć,nie potrafię szczerze się śmiać. ale jestem. wstaje z łóżka żeby przeżyć kolejny cholernie pusty dzień .





chciałabym wrócić do tych chwil, kiedy moim największym zmartwieniem było czy zdąrzę na wieczorynkę .





jestem psychopatką. kocham ten stan, kiedy nawiedzają mnie te wszystkie koszmarne wizje . <3




To przez Ciebie nauczyłam się kłamać...
... I nawet w tej chwili okłamuję siebie, że zrozumiesz i powiesz: "Ja też Cię kocham"







Kocham Cię. Teraz, gdy wypiłam setkę wódki, wiem to na pewno.





Czy wiesz, jaki jest najmocniejszy drink świata? Wódka z kroplami łez, które spływają po policzkach prosto do ust...
i wszystko staje się jasne...





Dam rade. Zawsze daje a że chuj z tego wychodzi to już inna sprawa.










`` Moja mama perfekcyjnie opanowała krzyczenie na mnie. Wypowiada wtedy więcej słów niż niejeden raper .






- Wychodzisz gdzieś skarbie?
- Tak mamo, idę na spacer.
- To powiedz temu spacerowi, żeby za pół godziny odprowadził Cię do domu. ♥






`` Mówią, że umiesz chodzić po wodzie. Już wiem dlaczego - bo gówno nie tonie . ♥







`` Nie znasz Goździkowej, nie jesteś 2 w 1 i nie pokonasz małego głoda, ale i tak Cię lubię ♥







`` "Cześć." Tym słowem wszystko się zaczyna i wszystko się kończy. czyż nie prawda ? ♥






`` -Co robisz?
-Oddycham, często to robię. ♥






`` Masz coś przeciwko, żebym usiadła koło ciebie i patrzyła jak się uśmiechasz ? ♥





`` - Mój ideał .? Wiesz, dziwnie podobny do Ciebie. ♥




`` Do szału doprowadza mnie, gdy ktoś stoi nade mną kiedy siedzę przy komputerze .




Noc jest inna, osnuta tajemnicą, przepełniona magią i skrywająca piękno. Rozpoczyna szalony bieg myśli, wzmaga tęsknotę, często przeraża, a mimo to wciąż zachwyca.





Nie żałuję tego co było w przeszłości, chciałabym tylko aby teraźniejszość była nieco inna.





-Jak połowa serca mi odejdzie to jak ma bić?
-Normalnie. znajdzie się inna połowa co je sklei i naprawi..





Słyszałam też, że lepiej żałować tego co się stało niż tego, że się nie spróbowało...






Prawdziwa miłość zawsze będzie wśród nas, nie pokona jej tęsknota, nie zabije czas, nie pochłonie inna twarz.





Ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie, parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę?





Przestań się oszukiwać dziewczyno. Gdyby mu zależało to by znalazł sto sposobów, żeby się z Tobą skontaktować. Nie odzywa się? Szuka sto powodów, dla których zawsze "nie może". Przejrzyj na oczy, mała.





coś się kończy ,coś zaczyna . Dorastamy - tak już bywa .






Czasem człowiekowi odwagi brak , by powiedzieć drugiemu że nie jest tak ...





I nagle czuję, że kocham go bardziej niż kiedykolwiek wcześniej . ! < 333 .





Nie szukam ideału ,zanalazłam kogoś ,dzieki komu ideały przestały się liczyć . ! < 333 .





Masz w sobie coś tak cholernie przyciągającego . ! < 333 .





Tylko kobieta umie w największym sku.rwielu zobaczyć mężczyznę jej życia . !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz