czwartek, 22 grudnia 2011

unieś się wyżej niż potrafisz . ;p

Chciałabym siedzieć z Tobą na krawężniku, pod wieczór, gdy nagrzany asfalt pachnie w ten charakterystyczny sposób, a plamy od benzyny na ulicy krzyczą kolorami tęczy.





Czasami chciałabym być kimś innym. Czasami chciałabym być wredną, zimną suką dlatego, że może wtedy nic bym nie czuła. Na niczym by mi nie zależało, do niczego bym się nie przywiązała, za niczym bym nie tęskniła .






A marzenia ? Marzenie są cudowne . ;*





mimo wszystko jakoś nie mogę zapomnieć.





Całowali się bezwstydnie siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy. widzieli ich wszyscy, oni tylko siebie ;*






Bądź moją przyprawą do tego mdłego życia. !





Pamiętasz jeszcze te dni pachnące złotym słońcem, przeplatane bezwstydnością ?





Zakochanie … jest jak ból gardła – albo przejdzie , albo zamieni się w coś poważniejszego . 





Bo przegrywa ten, któremu bardziej zależy .





` biała magia między nami . ! <3











Brakuje mi tych dni, kiedy wszystko było proste …




Eej . ! złapiesz mi szczęście . ? ;>



Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie …




Może jestem kurwa po prostu zbyt skomplikowana, by ktokolwiek mnie pokochał .




Tęsknię, choć wiem, że nie powinnam .





Tak zajebiście zależy. Tak zajebiście się staram. Tak zajebiście nie wychodzi.





Chcę czuć, że ci zależy .! :*





Perfekcyjny pomysł dusić w sobie uczucia .




- masz już jakieś plany na sylwestra?
- nie, na razie tylko datę ustaliłam.





Przedwcześnie pozbawiona złudzeń , rzygam na sztuczność uczuć!











Kiedyś mała dziewczynka była pewna, że pocałunek to wyraz miłości.
Głupia, naiwna, mała dziewczynka !
Dzisiaj dziewczynka dorosła i świat nauczył ją,
że miłość to pojęcie wymyślone przez głupca,
który przez chwilę czuł się wyjątkowo..





' wspomnieniami serca nie oszukasz '





I już nawet moja 6 letnia siostra mówi, że jesteś najładniejszy, najfajniejszy i najśmieszniejszy ze wszystkich moich kolegów. Dziwne, nie?




i uwierz, że mój idiotyczny uśmiech na Twój widok, wcale nie jest codziennie ćwiczony przed lustrem.






-Co to nadzieja?
-Nadzieja... Nadzieja jest wtedy, gdy szukasz bursztynu w piaskownicy.
-Ale w piaskownicy nie ma bursztynów.
-No właśnie. Ale mimo wszystko wciąż uparcie szukasz, choć wiesz, że szansa aby jakikolwiek znaleźć jest minimalna. To jest nadzieja.





Lubię twój zapach. Zawsze wydawało mi się że tak pachnie szczęście<3




- Kochaj mnie! - Co? - Tak, żebyś nie spał w nocy, zastanawiając się czy ja aby na pewno śpię sama. Żebyś skręcał się z zazdrości, widząc mój uśmiech skierowany do innego chłopaka. Żebyś czuł ... nie, nie radość. Radość, to za mało powiedziane. Niewysłowioną ekstazę widząc moje oczy patrzące w Twoją stronę. No, kochaj tak!







- No chodź, no chodź zagrajmy w piłkę nożną !
a kto przegra ten dostaje buziaka :)
- ale Ty nie umiesz grać w piłkę...
- i o to właśnie chodzi ;*





razem z tobą staje się łatwiejsze wszystko . przy tobie czas staje w miejscu choć tak naprawdę leci szybko <3








`Obserwujesz Go zachowując dystans. Kochasz patrzeć jak się uśmiecha. Marzysz o tym, że może kiedyś będzie Twój, chociaż na chwilę. On podchodzi do Ciebie, Twoje serce bije coraz mocniej. Próbujesz wmówić sobie, że Go nie kochasz, ale śnisz o Nim, masz nadzieję, modlisz się, żebyście mogli być razem.






Nie dojrzałeś by być ze mną. Dla ciebie nie liczy się charyzma dziewczyny. Bierzesz każdą po kolei, bo myślisz, że nowa znaczy lepsza..







Po prostu wiem , że równie łatwo zakochać się w draniu ,
jak w cudownym facecie .
Selekcja to konieczność .
Szczególnie gdy się ma pecha i przyciąga gnojków .





usiądź ze mną parę pięter nad ziemią .







Chciała tylko się przytulić. Nie miała ochoty na wielkie uczucie, nie chciała słyszeć kłamliwego 'kocham', bo już dawno przestała wierzyć facetom. Chciała się tylko najzwyczajniej w świecie przytulić.






bo trzeba podjąć ryzyko, żeby chwycić za nogi szczęście <3





"Co to znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór sobie, na przekór niemu, na przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu."






- Kocham Cię tylko trochę.
- Jak to?
- Tylko trochę bardziej niż wczoraj. :*





Kawę, ciastko, i tego Pana o niebieskich oczach, proszę . < 3



dążyła do perfekcji .
liczyła na to że któregoś dnia
on powie do swoich kolegów
' ona jest idealna ! ' ♥





Ogarnij moje uczucia i zaprowadź ład w sercu. < 3







wszędzie czuję Twoją nieobecność. i teraz, kiedy nie ma Cię pod klasą po dzwonku, nie wiem gdzie jesteś. dawniej byłabym pewna, że dopalasz szluga za szkołą, teraz nie wiem nic..



3 komentarze:

  1. Świetne opisy ;)
    `Dodaje do Obs.
    `Zapraszam do siebie ;)
    zyciemarzycielki.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super . .
    super są te opisy , super blog . ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. opisyy są boskiee . : **
    zapraszam na mojego bloga - również z opisami .
    kaja-kolorowe.blogspot.com . : )

    OdpowiedzUsuń