sobota, 17 grudnia 2011

Księżniczka z kryształową łzą na policzku .

Bo z miłością to jest tak. Chujowo jest, jak w nikim nie jesteś zakochana, brakuje ci tego kogoś, nie masz się do kogo przytulić…. Jesteś taka samotna. Jeśli natomiast jesteś zakochana, to wiadomo – zajebiste uczucie, masz wszystko .! <3 Tylko czasem przychodzi taki moment, że wszystko się sypie, jest beznadziejnie, czujesz nienawiść i ból. I wtedy pozostają już tylko łzy.






zaufanie. to świadomość, że ktoś może cię skrzywdzić jednym łatwym ruchem i pewność, że tego nie zrobi.






- a Ty po ilu kostkach się uśmiechniesz ?
- a Ty po ilu kieliszkach wyznasz mi miłość ? ; )





Sama Cię nie chcę , ale nie pozwolę by jakokolwiek inna dziewczyna Cię miała . To chore i samolubne , wiem i przepraszam , ale inaczej nie potrafię .





Widzisz tę osobę i wszystko się zmienia.
Nagle to nie grawitacja Cię przyciąga.
Tylko ona, wszystko inne przestaje się liczyć.
Zrobiłbyś wszystko,byłbyś dla niej wszystkim ...





Bo ja jestem tą cholernie sentymentalną idiotką, która siedzi na parapecie,
patrzy w gwieździste niebo i wspomina każdą chwilę z Tobą.







popłyniemy daleko , naszych marzeń rzeką ... :)






Miałam wszystko tak idealnie poukładane, a ty bez pytania wpierdalasz sie z tym bałaganem ?











-Co pani dolega?
-Tęsknię.
-Proszę pani, na to się nie choruje.
-Panie doktorze, ale na to się umiera, prawda?









Ona jest ze mną zawsze, moja muzyka. Słuchawki na uszach , cały świat .! Proste teksty , dobre bity ukojeniem są dla ciszy.! ;D
















zobacz moimi oczami to, czego nie dostrzegasz .







Normalnie uwielbiam , kiedy po bardzo ciezkim dniu , jestem już w łóżku i nie mogąc usnąć wreszcie odlatuje . Ty piszesz mi : śpisz ? : * . Oboje wiemy , że już nie zasne . <33333









wciąż próbuję tęsknić mniej.








Do miłości trzeba dorosnąć,
nie nauczyła Cię mama?








Nie masz w sobie zakodowanej telewizji N ,
nic w życiu nie cofniesz .








a jeśli dam Ci czerwonego mms 'a pójdziesz
ze mną na koniec świata ?









i nagle.. to nie grawitacja Cię przyciąga :*








Pikselowa miłość to też miłość,
tylko mniejsza i o kwadratowym kształcie.







Rozum nie czuje co serce myśli. ?







Zakochana w życiu .














Słuchaj jak bije serce . < 33







. <3 ` Ej , przez Ciebie znów rysuję serduszka .. ' <3.








. <3 Będę szczęśliwa wbrew i na
przekór wszystkiemu i wszystkim! <3.







`Chcę patrzeć w lustro, zamiast siebie widzieć Ciebie ;*







`Chcę patrzeć przed siebie i mieć Ciebie w moim niebie. <33






`Chcę trzymać za rękę i
nie puścić nigdy więcej <3






`Chcę Ci dać tą miłość, jakiej nie dał Ci nikt wcześniej ;-** ..





`w każdym moim słowie dedykuje miłość Tobie. <3






`To Twoim imieniem,
nazwałam każdą gwiazdę ; -* ..






`Zostań przy mnie , Zostań na zawsze <3 .














Uwielbiam to uczucie, kiedy mimowolnie się uśmiecham.
Całkowicie się zgadzam, że to objaw zakochania. <33






Melanżujmy tak, by następnego dnia mówić - nigdy więcej. ? :P







` Gdy jesteś smutny, włącz radio. Bardzo prawdopodobne, że trafisz na piosenkę, która skutecznie Cię dobije







Aż do końca od początku, zawsze z tymi co w porządku.







Ogólnie was nie lubię, ale ewentualnie się uśmiechnę.






Nawet jeśli świat jest chujowy, to my jesteśmy zajebiści :) .!






jedno wielkie ' JA PIERDOLE ' .! :|





Różowo w oczach, niebiesko w mózgu, power kurwa total.






Każdy dupek dupkiem pozostanie . Amen .















Wrażliwy? Czuły? Delikatny? Weź sprawdź, bo to może kobieta jest;D






mężczyźni pragną zawsze być pierwszą miłością kobiety. Kobiety zawsze pragną być ostatnim romansem mężczyzny.







`księżniczka ze słuchawkami w uszach.. zawsze pogrążona w swoim świecie rapu ! ♥








`-Wiesz, kiedy swiat jest wredny ? Wtedy, gdy On jest blisko,a nie mogę uchwycic go wzrokiem. Gdy jest blisko, ale nie ze mna. Nie przy mnie. :(









On od tego ucieka, ona musi to przetrwać .






` a ja poznałam już pięć, którym mówiłeś to samo.








`Powiedziałam sobie , że nie będę za tobą tęsknić, ale wciąż pamiętam , co czułam będąc przy tobie.






ogarnij się - nie da się zatrzeć śladów po największej miłości życia i wymazać najzajebistszych wspomnień w 10 minut.






`Pomaluj bezbarwny świat kroplami optymizmu !






` od kiedy cię zobaczyłam, świat stał się bardziej bueno <3 ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz